ZAJĘCIA

Boks to nasza pasja. Klub Bokserski Pięściarz to miejsce gdzie wysiłek przekuwany jest w radość z uprawiania sportu. Gwarantujemy: przyjazną atmosferę, kameralne wnętrza, trening bokserski, pod okiem profesjonalnych trenerów – każdy z nich jest dostępny również podczas treningów personalnych, kierowanych dla Ciebie i Twojego organizmu. Boks, MMA, Muay Thai czy Piloxing, to jedynie niektóre z Naszych propozycji. Oferta dla osób, które trenują od lat, jak i tych, które dopiero zaczynają swoją przygodę z boksem – kobiet i mężczyzn, dzieci i młodzieży. Prowadzimy grupy otwarte, w każdej chwili możesz dołączyć. Jesteśmy dla każdego, kto nie boi się wyzwań, chce zdobyć nowe umiejętności i nabrać pewności siebie.

Nasza miejscówka, oprócz maty daje możliwość skorzystania ze sklepu z artykułami sportowymi, jak i wynajmu Sali na specjalne okazje. Jako zgrana grupa pasjonatów boksu, organizujemy obozy sztuk walki, na których będziesz w stanie oddać się w 100% tej aktywności.

ZAJĘCIA ZORGANIZOWANE – TRENINGI GRUPOWE

NOWOŚĆ

FAMILY BOKS INTRO DZIECI 

(dziecko 6-11 lat& rodzic)

DLA KOGO: to nowe zajęcia w grafiku,  propozycja Klubu Bokserskiego Pięściarz dla dzieci w wieku 6-11 lat oraz rodziców

CZAS ZAJĘĆ: 60 min 

KORZYŚCI: Zajęcia ogólnorozwojowe kształtujące charakter. Udział w treningach to wyrabianie w dziecku pozytywnych nawyków oraz postawy.  To również: poprawa koncentracji oraz praca nad refleksem, rozwijanie koordynacji  ruchowej, hartowanie ducha, wzmocnienie odporności na niepowodzenia oraz mobilizacja do pracy nad własnymi słabościami.

ZAJĘCIA:  

FAMILY BOKS INTRO DZIECI (60 min). Zajęcia bokserskie na których trenuje rodzic i dziecko. To doskonała propozycja na rozpoczęcie przygody z tą dyscypliną. Pozytywna motywacja, wspólne treningi, to budowanie pozytywnych nawyków, ale też możliwość na zacieśnianie relacji z dzieckiem. Wspólne spędzanie czasu i wspólna sportowa pasja.

GIMNASTYKA SPORTOWA Z ELEMENTAMI BOKSU

DLA KOGO: dzieci 6-11 lat

CZAS ZAJĘĆ: 55 min 

KORZYŚCI: Trening wzmacnia organizm, hartuje ducha, uczy współpracy. Wspiera równomierny rozwój ciała, wzmocnienie mięśni, wyrobienie szybkości, zwinności i koordynacji ruchowej oraz kształtowanie prawidłowej postawy.

ZAJĘCIA:  Ćwiczenia dostosowane do poziomu energii, wieku i możliwości najmłodszych. Zajęcia są doskonałym przygotowaniem – kondycyjnym, siłowym, wytrzymałościowym do praktycznie każdej innej dyscypliny sportowej.  Wprowadzone do zajęć elementy treningów bokserskich, nauczą dzieci: postawy bokserskiej, poruszania się, balansowania ciałem, a praca na workach treningowych pozwoli dobrze ukierunkować nadmiar energii.

Zajęcia to równocześnie czas fantastycznej zabawy! Sala z matą, piłki, doświadczony w pracy z najmłodszymi.  To wszystko sprawia, że uczestnicy zajęć oprócz rozwijania zainteresowań nawiązują więzi, a autorytet trenera korzystnie wpływa na kształtowanie młodych charakterów.

TRENING BOKSERSKI DLA DZIECI I MŁODZIEŻY

DLA KOGO: dla dzieci i młodzieży 12-17 lat (sekcja pięściarstwa olimpijskiego)
CZAS ZAJĘĆ: 90 min
KORZYŚCI:zakłada podstawowe wyszkolenie i umożliwienie dalszego kształtowania kariery na ścieżce zawodniczej dla dzieci i młodzieży. Mają pozytywny wpływ na ogólny rozwój fizyczny i kształtowanie sylwetki.
ZAJĘCIA: regularne treningi sportowe obejmujące  wszechstronne przygotowanie (ćwiczenia ogólnorozwojowe) do pięściarstwa. Ćwiczenia ukierunkowane m.in: biegi długie/średnie, koordynacji, na siłę dynamiczną na przyrządach bokserskich, rzuty piłkami lekarskimi kulą i ciężarkami. Ćwiczenia techniki bokserskiej  kształtujące szybkość, czas reakcji prostej i złożonej, skoczności, specjalistyczne obejmują swym zakresem nauczanie poruszania się w pozycji bokserskiej, zadawanie ciosów, obrony czynnej i biernej, atak, nauka techniki w treningu na tarczy z trenerem, metodyczne ćwiczenia kształtujące kompleksowo technikę bokserską formie rozgrzewki przed zawodami lub treningiem bokserskim, doskonalenie techniki i taktyki bokserskiej w warunkach treningowych i startowych, w walkach zadaniowych i sparingowych, oraz startach w zawodach.

Plan treningowy obejmuje kontrolę budowy ciała, testy sprawności sportowej, testy sprawności ukierunkowanej i ogólnej w zakresie wytrzymałości tlenowej, ćwiczenia korygujące i korekcyjne.

BOKS

DLA KOGO: dla kobiet i mężczyzn, którzy chcą popracować nad kondycją. Boks klasyczny dla zaawansowanych zawodników (obecnych  oraz osób, które planują związać się z boksem zawodowo) oraz początkujących.  
CZAS ZAJĘĆ: 90 min
KORZYŚCI: trening siłowy z elementami boksu poprawia kondycję i pozytywnie wpływa na wypracowanie zdrowej i zadbanej sylwetki.
ZAJĘCIA: indywidualne (jeden na jeden) oraz w grupach: boks klasyczny, trening siłowy oraz wydolnościowy z elementami boksu. Treningi na sali wyposażonej w ring, matę, sekcję bokserską oraz siłownię, pod okiem profesjonalnej kadry trenerskiej. 

Siłownia w cenie treningu, możliwość umówienia się na masaż sportowy po ćwiczeniach (za dodatkową opłatą). Sparingi pod kontrolą trenera – dla zainteresowanych.

BJJ/MMA GRAPPLING

DLA KOGO: dla mocnych zawodników, którzy nie boją się wyjść poza schemat standardowych bokserskich technik.
CZAS ZAJĘĆ: 90  min
KORZYŚCI: to styl życia, uczy samodyscypliny, pozwala na lepszą kontrolę ciała. To świetny sposób na pokonanie stresu. 
ZAJĘCIA: sport walki wyrosły z tradycji walk bez reguł (Vale Tudo). Walka w formule MMA obejmuje uderzenia, kopnięcia i chwyty zarówno w pionie jak i parterze. W Naszej koncepcji treningu łączymy najskuteczniejsze techniki Brazilian Jiu Jitsu, Thai – Boxingu, zapsów, boksu i sumo.

PILOXING

DLA KOGO: dla osób, dla których zwykły fitness to za mało. Zajęcia kierowane do kobiet. 

CZAS ZAJĘĆ: 55 min

KORZYŚCI: siła, energia, wzmocnienie mięśni, kompletny trening interwałowy zapewniający: spalanie tkanki tłuszczowej, wyrzeźbienie smukłej sylwetki.

ZAJĘCIA: innowacyjny i interdyscyplinarny program fitness łączący: boks, pilates i taniec.W czasie zajęć: wykonywane są kolejno kombinacje bokserskie, statyczne ćwiczenia pilates  oraz proste choreografie taneczne. Ponadto sekcja ćwiczeń  wzmacniających na matach  ukierunkowane głównie na pracę mięśni pośladkowych, ud i brzucha.  

Intensywność treningu możemy zwiększyć poprzez  użycie specjalnych  rękawic obciążeniowych Piloxing®, dzięki którym  angażujemy znaczniej mięśnie kończyn górnych.Preferuje się  ćwiczenie na boso (opcjonalnie) w celu podniesienia  efektywności  treningu oraz lepszego czucia podłoża w czasie wykonywania ćwiczeń  równoważnych. 

PILOXING BARRE

DLA KOGO: dla osób, które w sporcie cenią sobie efekty, poparte precyzją i techniką. Zajęcia kierowane do kobiet. 

CZAS ZAJĘĆ: 55 min

KORZYŚCI: mocne i zdrowe stawy, smukła sylwetka, siła, zwiększenie elastyczności ciała i pozytywny wpływ na koordynację. To inwestycja w dobrą kondycję Twojego serca, a tym samym zdrową przyszłość! 

ZAJĘCIA: klasyczny trening barre z nowoczesnym akcentem. To ćwiczenia polegają na ruchach inspirowanych baletem z elementami pilatesu i boksu. Zajęcia bazują na wyczuciu swojego ciała i utrzymania stabilności, wydłużaniu i kontroli mięśni (precyzja z baletu), urozmaicone ćwiczeniami i sekwencjami typowymi dla treningów bokserskich, które wprowadzają do całości dynamikę.   

Zajęcia z drążkami. 

MUAY THAI

DLA KOGO: dla wytrwałych, pragnących poprawić ogólną formę fizyczną. Poszukujących mocnych sportowych wrażeń, zawodników nastawionych na cel, poparty intensywnymi ćwiczeniami. 

CZAS ZAJĘĆ: 90 min

KORZYŚCI: trening w równomiernym stopniu angażuje wszystkie partie ciała i mięśnie, również te, które są trudne do wytrenowania na siłowni. Bardzo szybko daje efekty w zrzuceniu tkanki tłuszczowej z brzucha – odsłonięciu mięśni tej partii ( korpus cały czas jest w ruchu)

ZAJĘCIA: tajski boks jest bardziej ofensywny niż inne sporty walki. Mechanika ruchu jest opracowana tak, by ciosy uzyskiwały maksymalną siłę. Nazwa Muay Thai w wolnym tłumaczeniu oznacza “sztukę ośmiu kończyn”. Dwie pięści, dwa golenie, dwa łokcie i dwa kolana – razem osiem argumentów, które tajski bokser może wytoczyć przeciw swojemu oponentowi. 

TRENING PERSONALNY

DLA KOGO: doskonała propozycja dla osób z nienormowanym czasem pracy. Sprawdzi się również jako uzupełnienie dla zawodników:

  • którzy chcą po raz pierwszy wystartować w zawodach bokserskich
  • zaawansowanych, którzy chcą przygotować się do współzawodnictwa sportowego na najwyższym poziomie
  • z innych sportów walki, którzy chcą popracować nad techniką

CZAS ZAJĘĆ: ustalany indywidualnie z trenerem

KORZYŚCI: szybkie efekty i podnoszenie umiejętności technicznych. trening  personalny z trenerem stanowi ciekawą, bardzo efektywną alternatywę , ale też uzupełnienie dla standardowych ćwiczeń na zajęciach grupowych. Popracujesz nad: poprawnością i skutecznością wykonywanych ćwiczeń, dawka motywacji, ukierunkowana pomoc w przejściu na wyższy poziom treningu. Trening jest indywidualnie dopasowany do umiejętności i możliwości uczestnika. 

TRENING SAMODZIELNY

CZYM JEST?umożliwiamy naszym klientom także samodzielne korzystanie z urządzeń i sprzętu znajdujących się na  salach treningowych. 

CZAS: maksymalny czas trwania treningu w ramach jednej wizyty to 120 min